luni, 30 martie 2009

Cronica de luni dimineata


M-am trezit cu un mare chef de croaziera. Pe un vapor din ala imens si galagios, ce lasa urme albe in valurile Mediteranei, un card de pescarusi dand tarcoale tortului cu frisca de pe masa albastra si niste Edith Piaf in fundal. Merg si niste The Killers, dar parca nu vreau sa schimb povestea. Din pacate, cum pana la vacanta de croaziera mai dureaza cateva luni bune si cateva zeci de grade celsius pentru a putea purta bluza de panza topita si slapii verzi cu margarete, ma multumesc cu un exercitiu de imaginatie. Pe malul lacului Millstatter in Austria e o zi tocmai buna pentru putin romantism. Asta daca nu e zi de partie. Chiar si asa, un apus de soare, alintat de o sticla de vin rece si niste vorbe dulci suna prea bine. Aaa, si as mai dori sa-mi schimb numele. Sa ma cheme Irene, cu accent pe i, parca se potriveste mai bine cu aerul crozierei. Sa am un breton scurt si o alunita pe degetul mic. Eu una ma duc sa-mi caut bilete. Mai e putin. Voi ce faceti la vara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu