marți, 26 mai 2009

Minivacanta in Grecia


M-am intors de curand dintr-o minivacanta in Grecia. Doua zile, doua excursii… in Salonic si pe insula Skyathos. Am mers mult: pe jos, cu autocarul sau cu vaporul, am baut frappe, am gustat si ouzo, am facut multe fotografii (atunci cand am avut bateria incarcata la aparat), am fost cu zambetul pe buze ziua si am dormit bustean noaptea.
Chiar daca soarele a fost scump la vedere, iar Grecia era eliberata de forfota turistilor cu care e obisnuita in plin sezon (forfota pe care eu o gasesc energizanta , desi altii o considera obositoare), mi-a facut placere sa o revad.
Vei putea citi mai multe in revista Pe Tocuri din luna iunie!

Un comentariu:

  1. Superb peisaj... Mi-ar placea sa vizitez Grecia, desi pana acum n-am avut ocazia...

    RăspundețiȘtergere