joi, 26 februarie 2009

NE-recomandare- PUSH

Poate sunt eu prea mofturoasa sau poate am prea multe pretentii, dar prea putine filme reusesc sa nu ma adoarma in ultimul timp. Am facut aseara un efort si m-am deplasat pana la cinema sa vad "Push".
Mai mult pentru Dakota Fanning- imi place mie pustoaica. Si cum a depasit stadiul "copilului freaky", chiar am fost curioasa sa o vad intr-un altfel de rol. Ei bine, nu. Rolul se incadreaza in acelasi tipar ca si cele de pana acum, dar Dakota e ok. In schimb filmul m-a facut sa sufar....de nervi.
Un amestec de "Heroes" cu "Prison Break", dar cu un Scofield de scoala generala, cu mutanti, o Divizie si niste efecte speciale .....mai putin speciale.
Daca nu va plac filmele de actiune, daca nu va pasioneaza puterile supranaturale si conspiratiile mondiale, atunci Push e o NE-recomandare pentru week-end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu