joi, 26 februarie 2009

Sutienu! Cat e sutienu?

Sa fi fost pe la inceput de toamna. O zi calda si splendinda soare bland, mult fum de la masinile de pe marele bulevard Vacarescu si un drum de 10-15 minute pana la sediul redactiei, pe un trotuar pustiu.

Bulevardul plin de masini. Masinile blocate. Trafic dom'le!! Un claxon, o cap iesit pe-un geam, o fluieratura. Manifestari obisnuite ale "masculilor" incatusati in micile cutii de tabla zise masini. Oricum urechile mele au devenit imune si eu la fel. Tin drumul drept, nu ma uit stanga, nu ma uit dreapta si sunt gata sa dau o geanta in cap.

Chiar daca fac drumul asta in fiecare dimineata, chiar daca am auzit toate onomatopeele folosite pentru a intoarce capetele papusilor luate prin surpindere, chiar daca sunt in fiecare zi expusa unui lung sir masini pline de testosteron, acea dimineata m-a marcat.

S-a auzit asa....in tot bulevardul, printr-o statie: " Sutienul!!!Unde-i sutienul??"

O fractiune de secunda nu m-am prins ce se intampla, de unde se aude acea voce gajaita, de ce se declansasera hohote de ras. Si apoi a urmat intoarcerea capului si ....paf!! Vocea venea din masina politiei.

Ma mir ca nu mi-a dat si amenda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu